czwartek, 13 września 2012

Moje podróże

Witajcie! Uwielbiam podróżować i jak tylko dowiedziałam się o wyzwaniu w craft4you od razu zabrałam się do pracy. Co roku mogłabym zwiedzać nowe miasta i miejsca w Europie i na całym świecie. Oglądać i zwiedzać ciekawe zabytki charakterystyczne dla danego miasta. W niektórych miastach europy już byłam,np w Paryżu, Berlinie i Barcelonie. Postanowiłam to uwiecznić na moim LO i wypisałam miasta, które już odwiedziłam. A które kraje i miasta marzę odwiedzić zapisałam na bilecie od Tima Holtza jest to produkt który wykorzystałam ze sklepu craft4you. Mam nadzieję że uda mi się spełnić moje marzenia. Pracę zgłaszam na http://craft4youpl.blogspot.com/2012/09/wyzwanie-9.html.
Oto zdjęcia mojej pracy:


Pozdrawiam
Asia:)

2 komentarze:

  1. Love your Europe adventure page. So fun to see you bundled up in one photo and in a bathing suit the next.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoły wpis :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)

    OdpowiedzUsuń