czwartek, 13 lutego 2014

Latarenka/ Luminary

Witajcie! Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją nową latarenkę, którą wygrałam na candy u Anity. Pierwszy raz coś udało mi się wygrać candy. Prace Anity są dla mnie wielką inspiracją są cudowne i trudno oderwać od nich oczy. A pomysły jakie ma są fantastyczne i genialne.
Latarenkę zrobiłam  po raz pierwszy na próbę. Można ją ozdobić na każdą okazję. Jest przepiękna.
  
Hi everyone!  Today I would like to show you my new luminary, which I won in the candy from Anita. The first time I was able to win the candy. Anita works are great inspiration to me they are wonderful and it is difficult to break away from their eyes. And the ideas which she has are fantastic and brilliant. I did luminary the first time at trial. You can decorate it for any occasion. It's beautiful and so gorgerous.


Pozdrawiam
Greetings Asia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz