środa, 27 lutego 2013

Akwarele/ Watercolors

Witajcie! Dzisiaj nareszcie wyszło słońce i czuć było wiosnę w powietrzu. Zrobiło się ciepło i pogoda zachęcał do wyjścia na spacer żeby zregenerować siły. Po takim spacerze zabrałam się dziś do zrobienia stron w moim art journalu. Moją pracę zgłaszam na wyzwanie http://mixedmediaplace.blogspot.com/search/label/how%20u%20use. Wyzwanie jest fantastyczne, ponieważ polega na pokazaniu jak wykorzystać akwarele w swoich pracach. Akwarele są moimi ulubionymi farbami czesto wykorzystuję je w swoich pracach doskonale daje się nimi robić kleksy i inne ciekawe wzorki. Moją pracę zrobiłam wykorzystując głównie akwarele. Zobaczcie jak mi wyszło:

Hi everyone!  Finally the sun came out today, and you could feel spring in the air. It got warm weather encouraged to go for a walk to regenerate.After walkI took today to do pages in my art journal. My work have expressed the challenge http://mixedmediaplace.blogspot.com/search/label/how%20u%20use. The challenge is fantastic because it is to show how to use watercolors in yours work. Watercolor paints are my favorite paints I use them often in my work  They are great to do blobs and other interesting patterns. I did my work using mainly watercolors. See how I did it:


Pozdrawiam serdecznie
Greetings
Asia:)

2 komentarze:

  1. Beautiful watercolor pages! I love the color and circles! The journal tags are fun too!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca z akwarelami! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń