poniedziałek, 15 lipca 2013

Candy

Witajcie! Dzisiaj szczególny dzień dla mnie i mojego bloga, ponieważ dzisiaj kończy on 1 rok. Chciałabym wam serdecznie podziękować za wszystkie odwiedziny i pozostawione ciepłe słowa dodające skrzydeł do działania w komentarzach. Dlatego dzisiaj ogłaszam z przyjemnością moje pierwsze rocznicowe Candy:)

Hi everyone! Today, a special day for me and my blog, because today it ends one year. I would like to thank you for all the visits and warm words left wing adding to the action in the comments. Therefore, today is pleased to announce my first anniversary candy :)
 



Moje Candy zawiera album wraz z pudełkiem, wycinanki, i stempelki z kolekcji Primy Sunrise Sunset zaprojektowanym przez Finnabair obecnie mój ulubiony :)

 My Candy has an album with a box, cut-outs, and stamps from the collection of Prima Sunrise Sunset designed by Finnabair currently my favorite :)

Kilka zasad:

1. Udostępnijcie proszę u siebie na blogu w pasku bocznym informację o trwającym candy  z podlinkowanym do tej notki banerkiem.

2. Zostawcie komentarz pod tym postem do 31lipca.

3. Będzie mi bardzo miło jeśli dołączycie do grona obserwatorów mojego bloga, 
ale nie jest to warunek konieczny :)

Zapraszam serdecznie, przydasie czekają na szczęśliwca  :))

                                                                    A few rules:

 1 Please sharing  on the blog in the sidebar information about ongoing candy with linked this entry photo.
 2 Leave a comment on this post to 31 July.
3 I would be very pleased if you join the ranks of followers of my blog, but it is not a necessary condition :)
 
    I invite you, useful things waiting for the lucky :))
Pozdrawiam 
Greetings 
Asia:)

6 komentarzy:

  1. Hi Asia.....what fab candy you have here. I love Finnabair and hope to meet her soon as she is doing a workshop here in Scotland

    Will add your candy to my sidebar tomorrow when I am on the PC.

    Take care and have a great week

    Annie x

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Znalazłam Cię przez projekt zeszyt. Spróbuję szczęścia w candy. Z okazji rocznicy bloga - wielu pomysłów i udanych realizacji. Z przyjemnością przeglądam Twojego bloga.
    Pozdrawiam
    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się skusiłam ! bardzo mi się podobają Twoje bibeloty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy- wpisuję się chętnie- wieczorem zamieszczę informacje u siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę bardzo Twój album!!! Wszystkiego najlepszego i wielu jeszcze takich rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. album by się przydał po urlopie i to bardzo a ja jeszcze nie gotowa na takie wyzwanie ogromne ale niestety się widzę spóźniłam

    OdpowiedzUsuń